თემატურ კალენდარული გეგემები

 

                                          

თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში

    

 

კლასი: VI

მასწავლებელი: თამარ ჩიხლაძე

( 599 43 64 65

E-mail:  chikhladze.tamar@teachers.gov.ge


N

თემატური ერთეული

შედეგი /ინდიკატორი/მიზანი

სთ-ების რ-ბა

რესურსები

 

შეფასება

თარიღი

1

ტექსტური რედაქტორი  MS Word

პროგრამა MS Word 2016-ის გამოყენებით V კლასში შესწავლილი ბრძანებების გახსენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ. VI.1.

2

კომპიუტერი,

პროექტორი, შეფასების რუბრიკა

განმსაზღვრელი

16.09.23 წ.

19.09

2

ვიზუალური პროგრამირება

www.scretch.org

აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს მათ ახალი პროდუქტის შექმნისას;

იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების შექმნისას (მაგ.,: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);

2

კომპიუტერი

ინტერნეტი

განმავითარებელი/განმსაზღვრელი

22.09

26.09

3

 

 

ინტერნეტი

ინტერნეტ ბრაუზერში მუშობის გახსენება, საძიებო სისტემების დანიშნულების გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრების გაცნობა. ინფორმაციის ძიების, შეგროვების, სინთეზისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების განვითარება.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ. VI.1., ის ტექნ. VI.3., ის ტექნ. VI.4.

3

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

 

განმსაზღვრელი

29.09

03.10

06.10

4

 

 

 

 

ელექტონული ფოსტა

ის ტექნ. VI.3.

ინფორმაციის და ციფრული მასალის ძიებისას ეფექტიანად იყენებს გავრცელებული საძიებო სისტემების შესაძლებლობებს: ფლობს საძიებო სისტემის მაღალი დონის შესაძლებლობებს და საძიებო ფრაზების სინტაქსს. აფასებს და მსჯელობს ერთი სისტემის უპირატესობაზე მეორესთან შედარებით.

ის ტექნ. VI.4.

იყენებს საკომუნიკაციო საშუალებებს იდეების, ინფორმაციის და ციფრული მასალის გასავრცელებლად და მონაწილეობს ერთობლივ პროექტებში (მათ შორის ონლაინ პროექტებში) ციფრული მასალის შესაქმნელად.

2

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

შეფასების რუბრიკა

განმსაზღვრელი

10.10

13.10

5

შემაჯამებელი სამუშაო N1

ინტერნეტ ბრაუზერში მუშობის გახსენება, საძიებო სისტემების დანიშნულების გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრების გაცნობა. ინფორმაციის ძიების, შეგროვების, სინთეზისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების განვითარება.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ. VI.1., ის ტექნ. VI.3., ის ტექნ. VI.4.

1

ტესტი, კალამი, კომპიუტერი.

შეფასების რუბრიკა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

17.10

5

საპრეზენტაციო პროგრამა MS PowerPoint

ის ტექნ. VI.1.

• გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;

 

• ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას

1

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

შეფასების რუბრიკა

განმსაზღვრელი

20.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

სლაიდებზე მუშაობა

საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება, თანმიმდევრობის შეცვლა, სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება, საპრეზენტაციო დოკუმენტის ჩვენების რეჟიმი.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

 ის ტექნ. VI.1.

2

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

 

განმსაზღვრელი

24.10

27.10

8

ანიმაციები

საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისა და სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების ადეკვატური გამოსახვის შესაძლებლობების გაცნობა.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

 ის ტექნ. VI.1 .

1

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

 

განმსაზღვრელი

31.10

9

ანიმაციები და ფიგურები

ობიექტების ანიმაციის ეფექტური კომბინირება მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შესაქმნელად. საპრეზენტაციო დოკუმენტის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად და სადემონსტრაციოდ.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ. VI.1.

3

კომპიუტერი,

პროექტორი,

განმსაზღვრელი

03.11

07.11

10.11

10

დიაგრამები და პროგრამა MS PowerPoint 2016

საპრეზენტაციო პროგრამაში დიაგრამების აგება, საპრეზენტაციო პროგრამასა და ელექტრონულ ცხრილებს შორის კავშირის ჩვენება. პრეზენტაციის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ. VI.1.

2

კომპიუტერი,

პროექტორი,

განმსაზღვრელი

14.11

17.11

 

 

11

საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი

საპრეზენტაციო დოკუმენტის მზა შაბლონების გაცნობა და გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ. VI.1.

1

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

 

განმსაზღვრელი

21.11

12

კომპლექსური დავალება

(სურათებიანი ლექსიკონის შექმნა ინგლისური ენის გაკვეთილისთვის)

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

2

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმავითარებელი/განმსაზღვრელი

24.11

28.11

13

კომენტარები MS Word 2016

ის ტექნ. VI.1.

აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს ციფრულ საშუალებებს ცნებების, ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას

1

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

 

განმსაზღვრელი

01.12

14

სანიშნოები და ჰიპერბმულები

ტექსტური რედაქტორის ეფექტური გამოყენება. სანიშნოებისა და ჰიპერბმულების შექმნა და გამოყენება. ის ტექნ. VI.

2

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

05.12

08.12

15

შემაჯამებელი სამუშაო N2

ის ტექნ. VI.1.

• გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;

 

• ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას

1

ტესტი,კალამი,კომპიუტერი.

შეფასების რუბრიკა

განმსაზღვრელი

12.12

 

16

სქოლიო და სარჩევი

ტექსტური რედაქტორის ეფექტური გამოყენება. დოკუმენტში სქოლიოს ჩასმა. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ. VI.1.

1

კომპიუტერი,

პროექტორი,

განმსაზღვრელი

15.12

17

ვიზუალური პროგრამირება

www.scretch.org

აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს მათ ახალი პროდუქტის შექმნისას;

იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების შექმნისას (მაგ.,: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);

2

კომპიტერი,

ინტერნეტი

განმავითარებელი/განმსაზვრელი

19.12

22.12

18

დოკუმენტის შექმნა „ საახალწლო მისალოცი ბარათი“ -შენახვა სხვადსხვა ფორმატით

მოსწავლემ გააცნობიეროს ციფრული მასალის შენახვისას სხვადასხვა ვერსიისა და ფორმატის არსებობის საჭიროება და აუცილებლობა.

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ. VI.2

2

კომპიუტერი,

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელ-ლი რესურსები

შეფასების რუბრიკები

განმსაზღვრელი

26.12

29.12

 

 

 

 

 

#

თემატური ერთეული

შედეგი /ინდიკატორი/მიზანი

სთ-ების რ-ბა

რესურსები

 

შეფასება

თარიღი

1.                    

პირველ სემესტრში განვლილი მასალის გამეორება,ზოგადი მიმოხილვა

ის.ტექნ.VI..4 

აფასებს ციფრული აშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს მათ ახალი პროდუქტის ექმნისას;  მიზნებისა და აუდიტორიის თავისებურებების გათვალისწინებით, ამზადებს რეზენტაციას /სლაიდებს საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის სადემონსტრაციოდ;

1

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

16.01.23 წ.

 

2.                    

საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებვლო ნორმების და ინფორმაციის სანდოობის დაცვა

 რიგ შემთხვევებში ინფორმაციის დაცვის აუცილებლობის გაცნობიერება და ინფორმაციის

დაცვის შესაძლებლობების გაცნობა.

 

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ.VI.1,

ის ტექნ.VI.3,

 

2

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

23.01

26.01

1.       3

პროექტი/კომპლექსური დავალება

(უსაფრთოების დაცვა ინტერნეტში)

ციფრული ინფორმაციის გამოყენებისას ესმის პლაგიატის მნიშვნელობა;

ქსელურ გარემოში ავლენს პოზიტიურ სოციალურ უნარ-ჩვევებს;

მონაწილეობს ციფრული ტექნოლოგიების უსაფრთხოდ გამოყენების სასკოლო/საკლასო წესების შემუშავებაში და იცავს მათ ქსელისა და ციფრული საშუალებების გამოყენებისას;

2

კომპიუტერპროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

30.01

02.02

2.       4

ციფრული მოქალაქეობა

იყენებს ისტ-ს სასკოლო საზოგადოებასთან საკომუნიკაციოდ ციფრული ინფორმაციის მოსაძიებლად, ციფრული მასალის შესაქმნელად და მისი ხარისხის გასაუმჯობესებლად;

იცავს საკომუნიკაციო საშუალებების კორექტულად გამოყენების წესებს (მაგალითად: იცავს ქსელის უსაფრთხოების წესებს, პირადი ხასიათის ინფორმაციის ხელშეუხებლობის ნორმებს, ციფრული რესურსების მისაწვდომობის ნორმებს).

2

კომპიუტერი პროექტორი, ინტერნეტი,

განმსაზღვრელი

06.02

09.02

3.       5.

ვიზუალური პროგრამირება

www.scretch.org

აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს მათ ახალი პროდუქტის შექმნისას;

იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების შექმნისას (მაგ.,: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);

2

კომპიუტერი

ინტერნეტი

განმავითარებელი/განმსაზღვრელი

13.02

16.02

4.       6.

დოკუმენტში ვიდეოს ჩასმა ინტერნეტიდან

ინფორმაციის სხვადასხვა ფორმატის მქონე საცავებში ძიებისას, შეარჩევს და იყენებს შესაბამის ციფრულ საშუალებებს;

ინფორმაციის ძიებისას ეფექტიანად იყენებს გავრცელებულ საძიებო სისტემებს. შეუძლია საძიებო სიტყვების, ფრაზებისა და მათი კომბინაციების ადეკვატურად შერჩევა და გამოყენება;

 

1

კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

20.02

5.       7.

MS Word -ში საანკეტო ფორმების შექმნა

აცნობიერებს სხვადასხვა სახის პროგრამული უზრუნველყოფის (მაგალითად: ტექსტური რედაქტორი, გრაფიკული რედაქტორი) დანიშნულებას და ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს მათ ზოგიერთ ძირითად ფუნქციას (მაგალითად: მონიშვნა, კოპირება, ჩასმა, ფორმატირება);

 

2

კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი,ელექტრონული რესურსები

 

განმსაზღვრელი

23.02

27.02

6.       8

დოკუმენტის შენახვა pdf ფორმატში და მასზე პაროლის დაყენება

კოლონტიტული

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

1

კომპიუტერი პროექტორი

 

განმსაზღვრელი

02.03

7.       9

ვიზუალური პროგრამირება

www.scretch.org

აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს მათ ახალი პროდუქტის შექმნისას;

იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების შექმნისას (მაგ.,: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);

3

კომპიუტერიპროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

06.03

16.03

20.03

10

შემაჯამებელი სამუშაო N3

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

1

ტესტი, კალამი,

განმსაზღვრელი

23.03

 

11

ელექტრონული ცხრილები

 

 

ელ.ცხრილების ზოგადი მიმოხილვა შესწავლილი მასალის გამეორება

 

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

1

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

შეფასების რუბრიკები

განმსაზღვრელი

27.03

 

 

12

ფორმულები და მუდმივი უჯრა

 

მონაცემების ფორმატის განსაზღვრა

 

 

მოსწავლეები გაეცნობიან, რა არის მუდმივი უჯრა, როგორ შეიძლება უჯრის დაფიქსირება სხვა უჯრაში ფორმულის გავრცელებისას.

 

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

 

2

კომპიუტერი პროექტორი, ინტერნეტი, ელექტრონული რესურსები შეფასების რუბრიკები

განმსაზღვრელი

30.03

03.04

 

 

13

მათემატიკური გამოთვლები და ფორმულები

 

სამუშაო წიგნი და მისი ბეჭდვა

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

3

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

შეფასების რუბრიკები

განმსაზღვრელი

06.04

10.04

13.04

 

 

14

მონაცემთა დახარისხება და გაფილტვრა

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

1

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელექტრონული რესურსები

შეფასების რუბრიკები

განმსაზღვრელი

20.04

 

15

პროექტი

(ფორმულების გამოყენება ცხრილში)

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

2

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

24.04

27.04

 

16

პირობითი დაფორმატება

 

 

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

2

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

01.05

04.05

 

 

17

ფუნქციები

სტანდარტთან შესაბამისობა:

ის ტექნ.VI.4

რიცხვითი მიმდევრობის შექმნა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით);

საკუთარი ციფრული მასალის გავრცელებისა და უკუგების მიღების მიზნით შეარჩევს შესაფერის საშუალებას და ხერხს.

 

2

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

ელ-ლი რესურსები

შეფასების რუბრიკები

განმსაზღვრელი

08.05

11.05

 

18

ვიზუალური პროგრამირება

www.scretch.org

აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს მათ ახალი პროდუქტის შექმნისას;

იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების შექმნისას (მაგ.,: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);

3

კომპიტერი

ინტერნეტი

განმავითარებელი/განმსაზღვრელი

15.05

18.05

22.05

 

 

19

შემაჯამებელი სამუშაო N4

(ელ.ცხრილები)

რიცხვითი მიმდევრობის შექმნა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით);

საკუთარი ციფრული მასალის გავრცელებისა და უკუგების მიღების მიზნით შეარჩევს შესაფერის საშუალებას და ხერხს.

 

1

კომპიტერი

პროგრამა MS Excel

განმსაზღვრელი

25.05

 

20

დიაგრამები

 

 

 

 

მოსწავლეები შეძლებენ ინფორმაციის თვალსაჩინოდ წარმოდგენას დიაგრამების გამოყენებით

 

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

3

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

29.05

01.06

05.06

 

 

21

პროექტი

„ჩემი ელექტრონული დღიური“

მოსწავლეები შექმნიან ნიშნების ელ.ჟურნალს ყველა საგანში და შეძლებენ დაიანგარიშონ მათი წლიური სავარაუდო შეფასება

სტანდარტთან შესაბამისობა: ის ტექნ.VI.4

მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას

2

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

08.06

22

განვლილი მასალის გამეორება

მსჯელობს ისტ-ის გამოყენების როგორც დადებით, ისე უარყოფით მხარეებზე ადამიანის საქმიანობის სხვადასხვა სფეროში.

2

კომპიუტერი

პროექტორი, ინტერნეტი,

 

განმსაზღვრელი

12.06

15.06

 


No comments:

Post a Comment